درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

جستجو

بایگانی

شبکه های اجتماعی

دانلود آهنگ مهران محمدی پادشاه قلبم

دانلود آهنگ مهران محمدی پادشاه قلبم


دانلود آهنگ جدید مهران محمدی به نام پادشاه قلبم
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهران محمدی به نام پادشاه قلبم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهران محمدی به نام پادشاه قلبم متن آهنگ
تکست آهنگ پادشاه قلبم از مهران محمدی
Download New Music By Mehran Mohammadi Called padeshahe ghalbam
Download New Song By Mehran Mohammadi - padeshahe ghalbam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehran Mohammadi padeshahe ghalbam
متن آهنگ مهران محمدی پادشاه قلبم به صورت فارسی - عربی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان پادشاه قلبم و کسر نیمی از حجم شما


دانلود آهنگ جدید مهران محمدی به نام پادشاه قلبم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهران محمدی به نام پادشاه قلبم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید پادشاه قلبم - مهران محمدی



اومدی شدی نفس شبیه تو نیست هیچ کس
तुम आ गए, कोई भी तुम्हारे जैसा नहीं है
راحت تو رو بدست نیاوردم که ساده بدمت از دست
मैं आपको आसानी से नहीं मिला, मैंने आपको आसानी से खो दिया
من عاشق چشماتم تا آخر پا به پاتم
मैं अपनी आंखों को आखिर तक प्यार करता हूं
توو بازی خنده هات با دلم من همیشه کیش و ماتم
मेरे दिल से तुम्हारी हंसी के खेल में, मैं हमेशा धार्मिक और शोकग्रस्त हूं
تو پادشاه قلبمی همیشه رو چشم میذارم حرفهاتو
मेरे दिल के राजा में, मैं हमेशा आपके शब्दों को देखता हूं
تو ماه توو آسمونمی شبام شب میشه فقط با تو
आपके आसमान में चाँद में रात सिर्फ आपके साथ रात बन जाती है
تو مثل نفسی نمیشه که کسی یه روزی بگیره جاتو
आपको ऐसा नहीं लगता कि कोई आपको एक दिन पकड़ लेगा
به چشات خیره بودم که خندیدی توو چال گونه ات افتادم
जब आप हँसे तो मैं आपकी आँखों में झाँका और आपके छेद में गिर गया
اونجری که صدا میزنی اسممو اسمم میره از یادم
जैसे ही आप इसे कहते हैं, मैं अपना नाम भूल जाता हूं
با تو حتی اگه توو قفسم باشم از هفت دولت آزادم
भले ही मैं आपके साथ बंद हूं, लेकिन मैं सात सरकारों से मुक्त हूं
جونمم میدم واست خیالت باشه راحت
मैं अपना जीवन देता हूं और कल्पना करना आसान है
اگه کسی جز من اسمتو بیاره میمیرم از حسادت
अगर मेरे अलावा किसी ने आपका नाम लिया, तो मैं ईर्ष्या से मर जाऊंगा
من همیشه پاتم همیشه کنارتم
मैं हमेशा आपकी तरफ से हूं
اگه همه دنیا جلو در بیاد خودم هوادارتم
अगर पूरी दुनिया आगे आएगी तो मैं आपका समर्थन करूंगा


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: